توضیحات بازی

GTA Vice City نام نسخه چهارم از سری محبوب کمپامی راکستار است که در پس از موفقیتهای نسخه سوم آن در سال 2001 توسط کمپانی قدرتمند Rockstar روانه بازار شد . این نسخه از سرقت بزرگ اتومبیل داستان نسخه قبلی جی تی ای را ادامه میدهد و کاراکتر اصلی آن همانند جی تی ای 3 است که اینبار پا به شهر وای سیتی گذاشته است و با استقرار در هتلی نزدیک سواحل دریا آشنایی با کاراکترهای مختلف را شروع میکند و رفته رفته با دیدار برادرش درگیر گروه های مختلف میشود

در بازی GTA Vice City میتوانید از قایقهای مختلف برای عبور و مرور در دیاچه استفاده نمایید و ماموریتهای مختلف را توسط آن به پایان برسانید . از دیگر ویژگیهای جی تی ای وایس سیتی میتوان به قابلیت سوار شدن هلیکوپتر اشاره کرد که در زمان انتشار فاکتوری بسیار جذاب و مهم به حساب می آمد و توانست جذابیت را دوچندان نماید .

بازی جی تی ای وای سیتی با اینکه از لحاظ پهناوری محیط بازی کوچکتر از جی تی ای ۳ به نظر میرسد اما وسایل نقلیه و ماموریتهای متنوع تری را نسبت به GTA III درون خود جای داده است و امکان تردد در محیط هتل و برخی دیگر از مکانها درون آن وجود دارد که در جی تی ای ۳ شاهد آن نبودیم . بازی GTA Vice City را میتوان نسخه تکمیلی و جذاب تر بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۳ دانست که به زیبایی طراحی شده است و با اضافه کردن امکانات مختلف به سری جی تی ای, از نسخه های محبوب و برجسته سرقت بزرگ اتومبیل به حساب می آید .

هم اکنون میتوانید نسخه فشرده بازی GTA Vice City را از hcgames دریافت کنید

سیستم مورد نیاز:

Windows 98/ME/2000/XP OS

Pentium 3 @ 800 MHz CPU

128MB RAM

32MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers GPU

2.2GB Free HDD

دانلود نسخه فشرده بازی GTA Vice City با حجم 241 مگابایت

(این نسخه از بازی ممکن است بر روی ویندوز ۱۰ و ۸ مشکل صدا داشته باشد)

 پسورد:hcgames.blog.ir

دانلود نسخه فشرده کامل  بازی GTA Vice City با حجم 1 گیگابایت

تصاویر بازی