توضیحات بازی 

یک بازی ویدیویی اکشن ماجرایی است که برای ویندوز و PlayStation توسط Capcom Production Studio 4 ساخته شد و به وسیله Capcom در ژاپن و آمریکای شمالی و اروپا منتشر شد. این بازی دنباله ای بر Dino Crisis می باشد و Dino Crisis 3 را که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد دنبال می کند. داستان بازی یک سال پس از واقعه ی انکوری سوم را روایت می کند که دولت پیگیری تحقیقات بعمل آمده را راسا ادامه می دهد. بررسی های وسیعی در این رابطه در میانه غربی کشور شروع شده ولی برای عجله ای که در این تحقیقات به خرج دادند احتیاطهای لازم در آزمایش ها بکار گرفته نشد و بار دیگر تصادفی بوقوع پیوست. اینبار محل تحقیقات بکلی ناپدید شد و بجای آن جنگلی بوجود آمد که متعلق به زمان دیگری می باشد…

هم اکنون میتوانید نسخه فشرده بازی Dino Crisis 2 را از hcgames دریافت کنید

سیستم مورد نیاز:

CPU : Pentium 3 @ 733 MHz Processor

Memory : 256 MB

Hard drive : 800 MB Free

Graphics hardware : 32 MB

دانلود نسخه فشرده بازی Dino Crisis 2 با حجم 99 مگابایت

آموزش نصب

ابتدا فایل زیپ Dino Crisis 2 را دانلود و اکسترکت کنید.

آموزش نصب روی pc

بعد شبیه ساز ps1 رو دانلود و نصب کنید شبیه ساز رو باز کنید و از تب File گزینه Run Iso بزنید آدرس فایل استخراج شده رو بهش بدید بازی رو اجرا کنید و از اون لذت ببرید.

آموزش نصب روی اندروید

1 – ابتدا فایل SCPH1001.bin را از لینک روبرو دانلود و در حافظه دستگاه خود کپی کنید. (دانلود SCPH1001.bin)
2 – نرم افزار ePSXe for Android را دانلود، نصب و اجرا کنید. از منو گزینه ی Preferences و سپس Bios File را انتخاب نمایید و سپس فایل SCPH1001.bin را که در حافظه کپی شده است را به برنامه معرفی کنید.
3 – گزینه Run games رو بزنید فایل استخراج شده رو پیدا کنید و اونو اجرا کنید و از آن لذت ببرید.


تصاویر بازی