توضیحات بازی

بازی GTA 4 داستان فردی با نام Nico Belic را روایت میکند که در کشور لهستان در حال زندگی است اما به درخواست دوستش و وعده های او که در آمریکا زندگی بسیار خوبی برای او رقم خواهد زد وارد شهر Liberty City میشود . اما به محض ملاقات دوستش متوجه میشود که حرفهای او دروغ بوده است و دوستش در وضعیت بسیار بدی به سر میبرد و او تحت تعقیب بسیاری از طلبکاران است که قصد گرفتن جان او را دارند . اینجاست که Nico هم وارد این داستان میشود و سعی میکند دوستش را از دردسر نجات دهد .
 
شهر Liberty City طراحی شده در جی تی ای ۴ از روی شهر نیویورک ساخته شده و بسیار پهناور و با جزئیات فراوان ساخته شده است و گرافیک جی تی ای ۴ نسبت به زمان انتشار آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد . از ویژگیهای اضافه شده به بازی جی تی ای ۴ میتوان به موبایل نیکو اشاره کرد که توسط آن میتوانید ماموریتهای مختلف را از افراد بگیرید و یا قرار ملاقات را با دوستان خود در محلهای مختلف بگذارید . بازی GTA IV از لحاظ گیم پلی بسیار عالی عمل کرده است و قسمت رانندگی و همچنین تیراندازی در جی تی ای ۴ بی نقص به نظر میرسد و میتوانید با استفاده از سیستم کاورگیری عالی بازی دشمنان را نابود نمایید .

هم اکنون میتوانید نسخه فشرده بازی GTA IV را از hcgames دریافت کنید

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP/Vista/7 OS

Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz CPU

1.5GB RAM

256MB NVidia 7900 / 256MB ATI X1900 GPU

20GB Free HDD

دانلود نسخه فشرده بازی  GTA IV  با حجم 4.38 گیگابایت

دریافت فیکسر صفحه سیاه(فقط برای کسایی که ای مشکل دارن)
 پسورد:hcgames.blog.ir

آموزش نصب 

قبل از نصب توجه داشته باشید که کارت گرافیکتون اپدیت کنید و برنامه DirectX و net framwork و Visual C++ Redistributable رو نصب کنید
ویدیو آموزشی نصب و اجرای بازی:
 

 


تصاویر بازی