توضیحات بازی 

‏‏بازی Mortal Kombat Sub-Zero نام پنجمین نسخه از سری مورتال کامبت است که در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی قدرتمند Midway به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۱ عرضه شد و توانست به فروش بالایی دست پیدا کند . مورتال کامبت ساب زیرو اولین نسخه از سری موتال کامبت بود که از حالت مبارزه ای سابق خارج شده بود و حالتی فکری و ماجراجویی در کنار مبارزه ای پیدا کرده بود . در این بازی شما در نقش کاراکتر محبوب Mortal Kombat یعنی Sub-Zero ظاهر میشوید و باید سعی کنید با ماجراجویی و حل معماهای مختلف مراحل را یکی پس از دیگری به پیش ببرید . در این میان باید با افراد و کاراکترهای زیادی مبارزه کنید که میتوانید فنون منحصر به فرد ساب زیرو را که عموما با یخ ارتباط دارد بر روی حریفان اجرا نمایید . با پیشروی در مراحل به محیطهای جدید وارد خواهید شد که دشمنان زیادی در آنجا انتظار شما را خواهند کشید و علاوه بر آن با فنون جدید آشنا خواهید شد که میتوانید دشمنان را سریع تر از پای در آورید .

هم اکنون میتوانید نسخه فشرده بازی Mortal Kombat:Sub Zero را از hcgames دریافت کنید

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 98/2000/XP/7

CPU: Pentium 2 @ 300 MHz Processor

RAM: 32 MB

Hard Drive: 700 MB Free

Video Memory: 16 MB

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 7.0

دانلود نسخه فشرده بازی Mortal Kombat:Sub Zero با حجم 13 مگابایت

آموزش نصب

ابتدا فایل زیپ Mortal Kombat:Sub Zero را دانلود و اکسترکت کنید.

آموزش نصب روی pc

بعد شبیه ساز ps1 رو دانلود و نصب کنید شبیه ساز رو باز کنید و از تب File گزینه Run Iso بزنید آدرس فایل استخراج شده رو بهش بدید بازی رو اجرا کنید و از اون لذت ببرید.

آموزش نصب روی اندروید

1 – ابتدا فایل SCPH1001.bin را از لینک روبرو دانلود و در حافظه دستگاه خود کپی کنید. (دانلود SCPH1001.bin)
2 – نرم افزار ePSXe for Android را دانلود، نصب و اجرا کنید. از منو گزینه ی Preferences و سپس Bios File را انتخاب نمایید و سپس فایل SCPH1001.bin را که در حافظه کپی شده است را به برنامه معرفی کنید.
3 – گزینه Run games رو بزنید فایل استخراج شده رو پیدا کنید و اونو اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

تصاویر بازی